Pozitivní myšlení

07.03.2013 18:29

  Así všichni známe seriál "Ženatý se závazky." Hlavní postavou je zde Al Bunda, prodavač bot, který nemá nikdy v životě štěstí, vždycky se mu nějak záhladně vyhne a on má jen v životě problémy a vztek. Znáte to? Tímhle si asi prošla většina z nás... každý se jednou cítí sám, opuštěný, zoufalý, bezmocmý.... ať už se vám děje cokoliv, ať už právě prožíváte cokoliv, věřte, že vždy, je cesta, po  které se můžete vydat! Často jsme jen zaslepeni svými problémy, že tu cestu ani nevidíme.... život je ceata a je to jen na vás jestli se po ní vydáte s chutí nebo s hlavou plnou negativních myšlenek...

    Bývala jsem dost negatviní člověk. Vždy když se ode mě něco očekávalo, vždy když jsem měla něco udělat, nevěřila jsem si. Prostě jsem si říkala, že na to nemám, že to nezvládnu.... podpory se mi ani kolikrát nedostávalo od mého okolí, snad každý se alespoň jedinkrát v životě cítil jako nula a slýchával, že nic v životě nedokáže.... I já jsem se potýkala se spoustu osobních nebo zdravotních problémů. Před rokem, co jsem poprvé uviděla mého koně, se mi změnil život, čekalo mě období spoustu neúspěchů a zklamání, často to vypdalo, že už to nebude vůbec dobré, děly se mi samé špatné věci. Pořád jsem si, ale říkala, že to bude dobré, přála jsem si a doufala v to, že jednoho dne se to všechno změní... a doopravdy se mi moje sny začaly plnit. Nebylo to ze dne na den, ale všechno o čem jsem vždy snila, se pomalu stávalo skutečností.... seznámila jsem se s lidmi, kteří mi změnili život o sto osmdesát stupňů! Začala jsem mylset pozitivně, všechny problémy  co jsem měla, se vyřešily,  začala jsem se věnovat reiki....

    Můj život začal mýt úplně jiný smysl. Opravdu stačí jen změnit sebe! Aby se změnil Váš svět, musíte začít u sebe, nikdo jiný tento krok neudělá za Vás.. život je Vaše cesta...